05-02-2008
ΑΝΤ1
Μπορεί ο παιδικός σταθμός να θεωρείται από αρκετούς γονείς ως αναγκαία λύση για να μπορέσει να επιστρέψει η μητέρα στην εργασία, αλλά σύμφωνα με την κοινωνιολόγο ερευνήτρια Μάργκαρετ Σιμς οι παιδικοί σταθμοί δεν παίζουν μόνο αυτόν τον ρόλο.
Όπως προκύπτει από την έρευνα της κα. Σιμς, που έγινε στην Αυστραλία και στην οποία μετρήθηκαν τα ποσοστά των ορμονών που σχετίζονται με το άγχος σε παιδιά προσχολικής ηλικίας, οι παιδικοί σταθμοί σχετίζονται άμεσα με την μετέπειτα συμπεριφορά του ατόμου.
Σύμφωνα με την ερευνήτρια, τα παιδιά που ελάμβαναν καλή φροντίδα από τους παιδικούς σταθμούς που πήγαιναν, είχαν χαμηλά ποσοστά στρεσογόνων ορμονών, γεγονός που εγγυάται την αρμονικότερη ανάπτυξη του εγκεφάλου τους και κατά συνέπεια την καλύτερη εν γένει συμπεριφορά τους, όταν ενηλικιωθούν.
“Τα παιδιά που λαμβάνουν την σωστή φροντίδα από τον παιδικό σταθμό καταφέρνουν να κοινωνικοποιηθούν πολύ καλύτερα απ ότι τα παιδιά που υστερούν σωστής φροντίδας”, είπε η κα Σιμς, προσθέτοντας ότι “ένα παιδί διδάσκεται πολλά πράγματα από το σπίτι του, υπάρχουν πολλά ακόμα, όπως η ικανότητα να συναναστρέφεται και να επικοινωνεί με άτομα εκτός του οικογενειακού του περιβάλλοντος που μπορεί να του τα διδάξει πολύ καλύτερα και αποτελεσματικότερα το περιβάλλον ενός παιδιού σταθμού”.